Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLarsen, Torill Marie Bogsnes
dc.contributor.authorMathisen, Frida Kathrine Sofie
dc.contributor.authorUrke, Helga Bjørnøy
dc.contributor.authorKristensen, Sara Madeleine
dc.contributor.authorBrastad, Bjørn
dc.contributor.authorVik, Martin
dc.contributor.authorWaldahl, Ragnhild Holmen
dc.contributor.authorAntonsen, Karin Marie
dc.date.accessioned2024-01-30T15:11:23Z
dc.date.available2024-01-30T15:11:23Z
dc.date.created2022-01-25T11:03:04Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.isbn978-82-7669-204-4
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3114639
dc.language.isonob
dc.publisherUiB, Hemil rapport 3/19
dc.titleKan systematisk arbeid med det psykososiale miljøet bidra til bedre gjennomføring i videregående opplæring ?
dc.typeResearch report
dc.description.versionsubmittedVersion
dc.source.pagenumber79
dc.identifier.cristin1989277
dc.relation.projectKunnskapsdepartementet: 20161789.
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextpreprint


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel